الاثنين، 3 فبراير 2014

بصوا جايبلكم موسوعة ألبومات المرنم ♣♣♣ منير حبيب ♣♣♣




+
المرنم  منير حبيب

شريط  ( اتى يسوع )

الترانيم
اسمعها يا خاطي
اليوم أتى يسوع
أنا جايلك
أنت الراعي
بمراحم الرب
طهرني
علمني
في سترك
قل كلمة
ما كان
يا ربي

شريط ( اشواك الطريق )

الترانيم
عايز أقضي
عندما تدمى
قلبة حنين
لألهنا بنعد طريق
لما اجتزت
لما الرب
لما ضعفت
ليه ليه
ما دمت ربي
مواعيدي ليك
نهتف لسيدنا
وهاعيش لك

شريط ( اليوم وغدا )

الترانيم
أدعوك
أدنو اليك
الى المسيح
سد يا يسوع
سلامك فاق العقول
شكر وحمد
عمرى ما دقت
فرحانين
مسيحى للارض جيت
يا راحة النفس
يسوع يمشى

شريط  ( حياتك قصة )

الترانيم
السنين بتمر تجرى
انا جايلك
انا محتاج لمسة روحك
دى قصة حياتك
راجعين للمدينة
سلمت ايدى
سود يا يسوع فى حياتى
سوف ينتهى العذاب
شكرا ليك
عارفك مش فادر ترتاح
عايز اقضى حياتى
عمرى ما دقت
عندما
مواعيدى ليك
وسط صراخ الدنيا الهايجة

شريط ( سر الكون )

الترانيم
الفجر شق ولاح
سر الكون
سلمت ايدى
عارفك مش قادر ترتاح
كيف انسى
لمسة روحك
لو مرة بتسمع صوتة
انت الرب ملك المجد
هنصدق وعدك
هيا الية يا نفسى
يا خالق الاكوان

شريط  ( شكرا للة )

الترانيم
أنت نصيبي
أيها الخاطي
ارجوك يا ابني
شكراً لله
كيف أنسى
لولا ياربي
وقت الشدة
يا سيدي

شريط ( فادى الخطاة )

الترانيم
اسمك دا فوق
الرب يرعانى
دا يسوع
دام العز
راجعين للمدينة
شكرا شكرا
لسنين
ماذا يصنع لكرمى
هللويا هللويا
يا كوكب الحب

شريط ( قلبى عطشان )

الترانيم
اراك ربى
الاب ايدة
امكث معى
انا جايلك
بالروح نسجد
تسبيح يعلالك
ثابت القلب
رب المجد
من انا
وسط صراخ الدنيا
يا مبدع الكون
يا يسوع ما احلى
يارب انت عزنا

شريط ( من الاعماق )

الترانيم
اتى اليك
التعبان
الرب هو اللة
السما تحدث
ان الاشبال
انت قائدنا
حزن وشدة
سوف ينتهى العذاب
شكرا للة
قاللى الشيطان
 ما احلى الاخوة
من الاعماق ياربى
+

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق