الخميس، 27 فبراير 2014

سبعة ألبومات للفريق الرائع ■■■ فريق ثيؤطوكوس ■■■



+
فريق ثيؤطوكوس

شريط ( اشكى اليك همى )

الترانيم
اشكى اليك همى
العدراء
انا اتكالى عليك
انا مسكين
خلينى يارب جنبك
علمنى ربى
كيرياليسون
لحد امتى يا نفسى

شريط ( ثورة خاطئ )

الترانيم
ابكيني يانفسي ابكيني
باحبك ياشفيعتي ياعدرا
قوم ياخاطي
لحد امتى ياخطية
مقبولة وحلوة عطاياك
من عمق قلبي
ياللي انت بتحب المال
يانفسي إيه جرا لك

شريط ( صرخة ايمان )

الترانيم
أنا مسيحي - كلمة شهيد
آه ياكنيسة الإله - صوتك
جوه الهيكل
دقة أجراس
صرخة إيمان
فوق الصليب
هات إيدك
يسوع ليه حامل الصليب

شريط ( طوق النجاة )

الترانيم
اتمنى لكن اتأنى
رجعنى يا ربى اليك
طالت ليالي أحزان
علمني ياربي ازاي أحتمل
لو عايز تنسى أهاتك
مد إيدك لي
مين يقدر ينكرك
يا اللي بتحكم على غيرك

شريط ( فخ الاحزان )

الترانيم
اتألم من أجل إلهك
عايز تكبر لاتتكبر
مراحمك ياإلهي
مهما تقسى الامك
هيا يانفسي نعود
وحييت وعايش
يااللي انكرت المسيح
ياعدرا حلي الحديد

شريط ( فيك احتمى ) 

الترانيم
العدرا دي أمي
إلهي قوتي
بربارة يانبع صافي
راح تفضلي وتبقي
مارجرجس ياروماني
متغربة نفسي وحزينة
مرد الإبركسيس
يلا بينا بروح لفادينا

 شريط ( نشتكى لمين )


الترانيم
أسبسمس لأنك لاتشاء
أشكرك ياربي
أنا لك يا ربى
تعالالى قوام
تين أوشت باكر
نشتكي لمين غيرك
نفسى حزينه
نفسي أنا حزين
هما يشغلني العالم
يسوع أنا باحبك
+

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق