الأحد، 26 أبريل 2020

ترانيم حلقة ✦❂✦ ( ليكن لي كقولك ) ✦❂✦ من برنامج هانرنم تانى لمجموعة من المرنمين



r
المرنم بيشوى حبيش
ترانيم حلقة ( ليكن لي كقولك )
من برنامج هانرنم تانى
  29 أكتوبر 2019
للمجموعة من المرنمين
كيرلس مجدى + بيشوى حبيش + بيتر ساويرس


الترانيم
( انا لست ارجوك )
فيديو ترنيمة( انا لست ارجوك )

 ( انا ماشى ونورك قدامى )
فيديو ترنيمة( انا ماشى ونورك قدامى )

( انت المالك الوحيد )
فيديو ترنيمة ( انت المالك الوحيد )

( انت تهتم بي )
فيديو ترنيمة ( انت تهتم بي )

( ايامنا على الارض ظل )
فيديو ترنيمة ( ايامنا على الارض ظل )

( ايها الفخارى الاعظم )
فيديو ترنيمة ( ايها الفخارى الاعظم )

( قلبى اسير نعمتك )
فيديو ترنيمة ( قلبى اسير نعمتك )

ميدلي ( مستحق كل المجد يا يسوع + سيدي أعبدك + قدوس أنت يا الله )
فيديو ميدلي ( مستحق كل المجد يا يسوع + سيدي أعبدك + قدوس أنت يا الله )

ميدلي ( نشكر كل حين + ياللي بديت الرحلة معايا )
فيديو ميدلي ( نشكر كل حين + ياللي بديت الرحلة معايا )

 ( نقترب من عرشك )
فيديو ترنيمة ( نقترب من عرشك )

كل الترانيم السابقة فى اللينك الاتى


r

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق