الثلاثاء، 28 أبريل 2020

✚▋ ✚▋ ✚ مجموعة 2 من الترانيم بصوت المرنم وائل عادل بالعود ✚▋ ✚▋ ✚



D

المرنم وائل عادل

مجموعة 2 من الترانيم بصوت المرنم وائل عادل بالعود


الترانيم
الأعداء حواليا وانا واقف بايديا
امسك يارب أيدى زى بطرس زمان
انا انا يايسوع انا الخاطى
أنا إناء اسود كسير عليل
انا ماشى ونورك قدامى وطريقك نورى ف ايامى
انا محتاج لمسه روحك ان كنت ضعيف قوينى
انت الرب الراعى
انت ليك فى الموت مخارج
اوعى تفكر انى نسيتك
بفضل نعمتك وعمق رحمتك - تحمدك الشفاه
ترنيم ترنيم ليسوع اعظم اله
تنده عليا واسكتك اتصرف انت يارب فيا
جوعنى ليك واشبعنى بيك
حبيبى سبانى ادنو اليك ارتاح
دق باب القلب يوما صوت ربى فى المساء
ربى يسوع الغالى
غيرت اغسطين الفاجر حولته إلى انسان طاهر
قالى الشيطان خطاياك صليبى كان بدالك
قصيده همسه حب قلبى الخفاق اضحى مضجعك
قولوا للصديق خير
كيف انسى سيدى الغالى المسيح
لولا موت الصلب يافادى لولا حبك وقت عنادى
مديحة مراحمك يا الهى كثيرة جدا كيهك
مين احن منك التجيء اليه وفى كل ضيقى وتعبى اتكل عليه


D

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق