الخميس، 7 نوفمبر 2019

●♯●♯● مجموعة اخرى من ترانيم المرنم عماد فلتس ومرنمين اخرون ●♯●♯●


B

المرنم عماد فلتس
مجموعة اخرى من ترانيم المرنم عماد فلتس ومرنمين اخرون


الترانيم
إلهنا عظيم إلهنا امين - عماد فلتس ونفين مجدى وشيرى مجدى
انا اناء اسود - عماد فلتس ونفين مجدي وشيري مجدي
انا جايلك قلبي ذليل - عماد فلتس نفين مجدي شيري مجدي
انا جايلك قلبي ذليل - عماد فلتس ونفين مجدي
انا محتاج لمسة روحك - عماد فلتس ونفين مجدي
انا مطمن - عماد فلتس و نفين مجدي
انت ليك في حياتي خطة - عماد فلتس نفين مجدي شيري مجدي
أيها الفخاري الأعظم - عماد فلتس ونفين مجدى ومادونا مسعد
بفضل نعمتك - عماد فلتس نفين مجدي شيري مجدي
صادق ياربي - عماد فلتس وشيرى مجدى
صورتي عندك - عماد فلتس وشيرى مجدى
عارفك مش قادر ترتاح - عماد فلتس ونفين مجدي
علمنا يا أغلى صديق - عماد فلتس ونفين مجدى
عندك حق وقصدك خير - عماد فلتس ونفين مجدى ومادونا مسعد
غيرت أغسطين الفاجر - عماد فلتس وشيرى مجدى
لولا النعمه ما كنت أشوفك - عماد فلتس وشيرى مجدى
مختارك تكون الاول - عماد فلتس نفين مجدي شيري مجدي
ملك الملوك - عماد فلتس ونفين مجدى ومادونا مسعد
يا صاحب الحنان - عماد فلتس نفين مجدي شيري مجدي
ياللي بديت الرحله معايا - عماد فلتس ونفين مجدي وشيري مجدي


B

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق