الجمعة، 1 نوفمبر 2019

❀✚❀ مجموعة كتير من الترانيم لايف بصوت الشماس برسوم كمال ❀✚❀




C
الشماس برسوم كمال

مجموعة ترانيم بصوت الشماس برسوم كمال




الترانيم
ارض افرحى
اسبح مراحمك ياربى
اعروس الفادى القبطية
الرب قريب لمن يدعوة
انا اناء أسود
انا بطلب مجدك
انا هعمل كل اللى عليا
بتفهمنى وتحس بيا
زى العصفور
كبير العيلة ( للبابا شنودة )
كل الطلبه بيعرفوا اسمك
كونت فى نعمة بيت ابى
لماذا جئت يا صاحب
من كل الامم
من يوصلى مؤمن
وسط البحر الهائج
ياسائح للقاء يسوع
يسوع بيدور علي

مجموعة 2 ترانيم بصوت الشماس برسوم كمال


الترانيم
اسمع صراخى
اغنى بين الناس
العالم يبنى ويزرع
المسيح قريب يجينا
الناس ممكن ينسونا
انا ليسوع ويسوع ليا
انا ماشى ونورك قدامى
انت اللى بتحينى
انت هتوحش عينى
اين انت ياربى
بارك بلادى
بارك بلادى 2
برفع اسم الهى
بصوا وشوفوا تانى
بمراحم الرب اغنى
دايما بتخبينى
سامحنا يافادينا
طوبى لرحمة على المساكين
غالى عليك ربى انا غالى عليك
قلبه حنين
كل يوم تحت صليبك
كيف انسى
لا تتركني اشرد
ليل العشاء السرى
مرة تهت بعيد
نورى يا كنيسة المسيح
وسط النهار
ياسيدى كم كان قاسيا
يلى امامك حياتى

C


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق