الثلاثاء، 6 نوفمبر 2012

موسوعة شرائط المرنم ++ (( هانى رومانى )) ++

+
المرنم هانى رومانى

شريط ( قلبى ذليل )
الترانيم
احبك معنى كل وجود
ادى قلبى الي اتعود ينسى
انا عايش فى الفلك
انت مش للذكريات
حبيبى ايا من اجلى ذبحت
قلب ذليل
كذبوا
كل امورى انت عارفها
يوم ما قابلتك

شريط ( ما اعظمك )
الترانيم
اتى اليك
اسكن تحت ظلك
تعال يارب بروحك
رحمة كتير ارحمنى
فى موكب
ليس من الصعب
مبارك شعبى مصر
مرنى ان اتى اليك
من يوم
يا سيدى لما ارى

شريط ( مشاعر سلام )
الترانيم
I Want To Praise
Oh Let The Son
اراك
القى همى
انا هو الرب
حول عينى
سلامك
قرب الصليب
كل الخليقة
كما انا
من انا
مهما طال الزمان
هل اطرق بابك
يا صديق

شريط ( هو ابويا )
الترانيم
انت معى
القيت بالوانى وحبرى
اللة هو ابويا
الهنا حاضر
امور اللة عجيبة
انا عمرى ما هونت عليك
حتى الفلسين
شعب المسيح يرنم
لا لعولام الهم
مال الى
يا عالم بحالى

شريط ( يرعانى )
 
الترانيم
اتعب كتير
اتكل عليك
باعترف
جمعنا شوق
ربى راعيا وسلامى
قلبى بيك فرحان
كذبوا
لاسمك يا فادينا
لو تتوة المركبة
ياللى امامك حياتى
+

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق