الاثنين، 12 نوفمبر 2012

فريق ++ || المسحة || ++ وموسوعة ألبوماتة الروعة



+
فريق المسحة

شريط ( غلطان ) 
الترانيم
أنا العايب
أنا ماستحقش
راجع
صفحة جديدة
غلطان
كفاية
كل العيوب فيا
لولا المسيح
يا رب سامحنى

شريط ( هو الطريق ) 
الترانيم
الرب قد ملك وافرح
بمراحم الرب
روح الله املائنا
عندما يحزن قلبى
قد مضى سيدى
كل ماعندى
لالهنا المخلص
من مثل الرب
يامتعبا
يسوع هو الطريق

ثمر شفاة 1
الترانيم
اتي اليك
اسم نضمن فيه نصرتنا
انا اناء
انا بيك خطاياي مغفوره
انا ساكن
انت اغلى ما في حياتي
باركي يا نفسي الرب
بثقة نتقدم
دوسي يا نفسي بعز
روح الله ندعوك
زيدوا المسيح تسبيح
مزمور 103
مزمور باركي يا نفسي الرب
من الكسره للنصره
منصور انا وبيك وغالب
نباركك
نشيدي يعلو
يا ابانا لست ادري

ثمر شفاة 2
الترانيم
الهنا حاضر وسطينا
امور الله عجيبه
انت اللحن
ايماننا بيك حقيقه
بادخل عرش النعمة
تعالوا تعالوا يا تعابى
خذني بقرب قلبك
ربي سبيت قلبي
زي بحر بدون مياه
سد يا يسوع
سوف ادخل ابوابك و فمي يحدث
كلمة صلاه
للمنتهى احببتني
هللويا انا غالي
هللويا ما احلى يسوع
وسط همومي
يا راويني
ياللي بديت الرحله

ثمر شفاة 3
الترانيم
اسجد امامك
اشدو للملك
الكلمة منك
بشاير فرح
تسبيحك يملى الكون
تعال الهي
حينما ادنوا من قدسك
ربي مكتوب عنك
شايلك في قلبي
علوت جدا
من الاف السنين
نرفعك
نفسي بتغنيلك
هللويا لملك المجد
+

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق