الثلاثاء، 11 أكتوبر 2011

✭✭✭ مجموعة ترانيم للصوت المميز المرنم هانى زغلول ✭✭✭


A

المرنم هانى زغلول


ترنيمة

( بالحب الغالى حبتنى )

( بركة مياة )

 ( تستاهل اغنيلك )

( تكفيك نعمتى )

 ( دا جميلك على راسى )

 ( قالى تعالى اتبعنى )

 ( يا ابو الامجاد الحقيقى )

( يسوع انا بحبك حب عظيم )


الترانيم السبابقة لهانى زغلول فى اللينك الاتى

A

هناك 11 تعليقًا:

  1. في ترانيم تاني اتمني انها تنزل

    ردحذف
    الردود
    1. حقيقي ده شريط جميل جدا جدا وانا ابحث عنها واتمنى حد يعرفني هو موجود فين وانا اعمل المستحيل واجيب وده رقمي لو موجود الشريط عند حد 01275933968

      حذف
  2. سلام ونعمة
    شرفتونى فى المدونة ربنا يبارك حياتكم
    وحاضر اخويا الغالى بيشو الجوكر هادور على ترانيم تانى للمرنم هانى زغلول
    صلواتكم

    ردحذف
    الردود
    1. صدقيني بعمل المستحيل علشان اوصل للشاريط ده

      حذف
  3. نفسي احمل ترنيمة ادي الخطيه دي شر الشر
    ترنيمة دا من هذا الذي أراه بايماني
    ترنيمه حبيبي أنت يا فاديا مالي إله سواك ليا
    كلهم بصوت هاني زغلول الشريط كان عندي وبسمعه من وأنا خمس سنين

    ردحذف
    الردود
    1. سلام ونعمة
      اهلا بيك او بيكى
      منور المدونة هحاول ادور على الترانيم وبعت للمرنم هانى زغلول اتمنى ينزلهم
      انا برضو عندى شرائط مش عارفة احولها للكمبيوتر
      ربنا يبارك حياتك

      حذف
  4. نفسي احمل ترنيمة ادي الخطيه دي شر الشر

    ردحذف
  5. ياريت ترنيم صموئيل زغلول مجدي كمال
    في شريط لقاء الاخوة وشريط عالي فوق ظروفي .هنتعب حضرتك

    ردحذف
  6. فين الترانيم القديمه يا جمعه سعدونه علشان عاوزين بجد نسمعها

    ردحذف
  7. رجاء محبه محتاج شريط ترانيم للاخ هاني. جميع ترانيم شريط ادي الخاطئه. ارجوكم عاوز الشريط ده انا بعمل كل مجهودي علشان توصل له رجاء محبه محتاجه من فضلكم

    ردحذف