الثلاثاء، 11 أكتوبر 2011

المرنم ✹♥✹ جيمس جرجس ✹♥✹ واحلى ألبومات ترانيم للبابا كيرلس



c

المرنم جيمس جرجس

شريط ( البابا بكى )

الترانيم
البابا معانا
انت حاسس
لما شفنى البابا بكى
لو فى خطية تجرح قلبك
معقول تسبنى وانا شايفك
يا قلبى يا مكسور جوة الطاحونة
شريط ( البابا بكى ) كامل على جزئين

شريط ( قد اية البابا طيب )

الترانيم
البابا طيب
بنقولك مدايح
زى ما كنت حبيب مارمينا عاوزك تبقى حبيبى كمان
طيب مين كدة طيب
فالدنيا هموم بتغلبنا
قد اية البابا طيب
قرب الطيب يجينا
هتلاقى صليب يدافع عنك

شريط ( قلبة الدافى )

الترانيم
انا قلبى حس بية
حل المشاكل
حوار
حوار 2
حوار3
حوار 4
حوار 5
حوار6
حوار 7
حوار 8
فرحتى لما
قدام جسدك
قدمت اية
لسة الكلام ماخلصش
لو قلبك مجروح بخطية
مديح جديد

شريط ( للبابا مواجع )

الترانيم
اتكلمى يا دموعى
امنا ايرينى
انا احبك انا اجيلك
عفا عنى الملك ودعانى
قلبة كان بيحس بيا
لما تكون اتعابنا كتيرة
محتاج انا للرب يسوع
مين غيرك كان واقف جنبى

شريط ( ماتسبنيش ) 

الترانيم
بمراحم الرب
بيطمنى
ربى راعيا
شرورى
فاصل 1
فاصل 2
فاصل 3
 فاصل 4
فاصل 5
فاصل 6
فاصل 7
قلبى بيفرح
ماتسبنيش
ماتسبنيش نهاية
نهاية
يا مطيب روحى
يسوع بيدور عليا

c

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق