الاثنين، 4 يوليو 2011

موسوعة ألبومات حلوة من ♠♠♠♠♠ فريق Jesus - 4 - u ♠♠♠♠♠



S

Jesus - 4 – u 

ترانيم تعبدية 

الترانيم
ابانا الذى
اجثوا اليك
احبك ربى يسوع
اسجد امامك
انى لرافع
اهديك كل المجد
صلاة التوبة
فوق الجميع
قربك سيدى
كذبوا
لتجعل وجهك
ياللى امامك حياتى
يسوع فادى حياتى
يسوع ما اعظمك
يهوة رفا

ترانيم تعبدية 2

الترانيم
ادنو اليك ارتاح
بحبك انا
تعال ياربى بروحك
فوق الجميع
ما احلى مساكنك
ما لى سواك
وسط نار التجارب
يا قدوس
ياللى امامك حياتى
ياللى بديت الرحلة معايا

ترانيم خاصة

الترانيم
اقدر اقولة ابويا
التجلى
سر بوجهك امامى
عجبنى وشكلنى
هيا يا شعب المسيح
وصلة ترانيم - ربى بدى قضى + وانا لك
يدك المثقوبة ربى تسبينى

منوعات 1

الترانيم
ابتهج وافرح بيك
احلى ما فى حياتى انت
ادنو اليك ارتاح
اللة كريم
ترنيم ترنيم ترنيم
تسبيح يعلالك ويزيد
ربى يسوع الغالى
كسرت سهام العدو
لو مرة تسمع صوتو
ما ابهاك
ما احلى السجود
هالليلويا الرب صالح

منوعات 2

الترانيم
اتى اليك
احتاج اليك
الى بئر السامرية
انا اسمى الابن المحبوب
انا بسجد عندك
تسبيح يعلالك ويزيد
حبك اطيب من الخمر
خبئنى حبيبى
فوق كل قوة
فى حربى انا جندى
ما عاد فى وقت
مسيحى للارض جيت
يا يسوع مجدك
ياللى فاديت حياتنا

منوعات 3

الترانيم
اعطى ايمانا
الخمرة الجيدة
الكلمة منك مش اوهام
انا جايلك
انا ساكن فى حصون الصخر
بصوتى الى الرب اصرخ
شكرا من القلب
قلبى مديون
لا تشمتى
نسبح اسمك
نعظم الرب يسوع
يسوع احلى اسم

منوعات 4

الترانيم
ادعوك ابا
انا بسجد عندك
انا بطلب مجدك
انشد نشيد الحرية
ايها الفخارى الاعظم
جايين يا ابانا
حبيبى سبانى
دموعك جابتنى
سلامك فاق العقول
علمنى اكون
غنوا معايا يا شعب الرب
فرحانين
فرحت قلبى
لك التسبيح والشكران
لمساتك بتعزينا
مين اللى حبك اكتر
يا روينى

منوعات تعبدية

الترانيم
احفظ بلادنا يارب
اغنى فى وسط الالام
افرحى
اليوم علق على خشبة
اليوم ولد من البتول
انا الام الحزينة
انت معايا
بالسياط ضربوة
تعذبت علشانى كتير
حبيبى ايا من اجلى
سبحان الكلمة
شو صعبة ياربى
لا لن ارى حبا
من انا لاصير من شعبك
ميلادك يسعدنا
يا يسوع الحياة
يا يسوع بحبك

S


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق