الخميس، 14 يوليو 2011

موسوعة ألبومات المرنم الرائع ♣♣ † ♣ عاطف عدلى ♣ † ♣♣



Q

المرنم عاطف عدلى
 
شريط ( احببتنى )

الترانيم
أترك الدنيا و دواماتها
أترك سنين الكسل و التراخي
أحببتنى من قبل الزمان
أنا عايزك أنت
دايما بتخبينى
سلمت أمري في يديك
فيك كل راحتى أنت فاديا
لما تشتد الحرب على
من حنبك المطعون
مهما طالت السنين
ناظرك أيا قدوس
وحدك لأنك من جزت عني

شريط ( انا جيت علشانك انت )

الترانيم
أنا جيت علشانك أنت
أنت وحدك حبيبي
أنى نادم ربي
عام قد مضى
قلت أطلبوني
لما دعاني ربي
مقيش غيرك يا راعي
مهما تعبت في حياتي
هل رأيت الصليب

شريط ( انت الحبيب )

الترانيم
أتى إليك يا يسوعي
أسألك الماء فتروينى
أنت الحبيب للي مش لاقي
أنت حبيبي أنت فدايا
أوعي تنسى أنى معاك
بتترأف علينا و بترعى القطيع
كل أموري أنت عارفها
يا خطاة ..يا عصاة

شريط ( مستحيل يسوع يتركنى )

الترانيم
اختبرتك
بالايمان علمنى
بروحك القدوس
طرقك سلمهولى
عايزين
فاتح لينا الابواب
قدوس
لولا النعمه
مستحيل يسوع يتركنى
نحن ننتظرك
نظرة عينيك

شريط ( من ارى ....  يسوع ارى )

الترانيم
أرجوك يا أبنى تعال
أسمك ربي
أمشي فرحان دنيا مش سايعاني
عندما تتوة سفينتى
عهد جديد جديد
فرحاً أفرح بالرب
قد قلت أنت سيدي
من أنا يا رب
من غيرك يهتم بأمري
يا رب بخيانتى أهنتك

شريط ( يسوع آت سريعا )

الترانيم
أحشائنا قد تاقت
أنت هو المسيح
أهتفوا يا شعب الله و أنشدوا
سلامي لأترك لكم
عن قريب سوف تأتي
لا يمكن أبداً أستاهل
ليس لي مقر حيث أنى غريب
هللويا سأراة

Q

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق