الجمعة، 24 يونيو 2011

البومات (( نغمات العدراء )) للشماس بولس ملاك


+
مجموعة شرايط نغمات العدراء
نغمات العدراء 1

الترانيم
احكيلى
اسمعى
السلام لكى يا مريم
العدراء انت حبيبها
العليقة
امنا يا عدراء
حبكى يا مريم
فى كنيستك بالزيتون
مريم اسم جميل
يا قديسة مريم
يا مسافر
يا نور جميل

نغمات العدراء 2
الترانيم
السلام لكى يا شفيعة
السلام لكى يا مريم
بشرى الملاك
بصوا وشوفوا
تماف ماريا
زورت كنيستك
زى الصبح
طال انتظارنا
طوباكى اختارك
طوباكى يا مريم
ظهرت ام النور
فخر جنسنا
فوق القباب
فى السما هى
فى عرس قانا الجليل
لحن قبطى
ما احلى ام الالة
ماريا تيبر ثينوس
هات مزمارك

نغمات العدراء 3
الترانيم
ابدى باسم القدوس
ارسموا للعدراء صورة
اسمك عالى
انا بيكى بتشفع
انا مش خايف
بيكى يا عدراء
بين ايديكى يا عدراء
تاية فى اوصافك
شفتى اية الى حصل
لحن البركة
ما راينا مثلكى
نرسل لكى
ها انا امت الرب
يا ام الوداعة
يا جميع العذارى
يا عدراء مينا حصينة

نغمات العدراء 4
الترانيم
الناس بتيجى تزور العدراء
ام ربى هى مريم
انتى هى
ايوة انا عمرى ما كنت اصدق
بين الناس
جتنا العدراء
جيتلك يا ام النور
حمامة طارت
ضيك ام النور فرحة
فى السما هى شفيعتنا
لو عشت عمرى امدح
يا اطهر العذارى
يا قلب حانى
ياللى شفاعتك

نغمات العدراء 5
الترانيم
العدرا تملي تهل
الناس لما شافوكي
أمي يا عدرا
امي يا عدرا تعالي
انتي العدرا
أيتها العدرا الطاهرة
تاه عقلي
عدرا يا عدرا
لما جيه ملئ الزمان
من أجلك
هلَي بنورك
يا أغلى الحبايب
يا أم النور
يا فخر
يا مريم نحن بنوك

نغمات العدراء 6
الترانيم
احتار عقلى
ام الرجاء
امدح فى البتول
امى الحبيبة
امى وكل الناس عرفنها
انتى شفيعة كل زمان
اى طهرا
جيل ورا جيل
دنيانا مليانة بالشر
فخر العذارى
قلب حنون
معايا انتى
هاتى نورك
يا زهرة بالتنور
+

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق