الاثنين، 22 فبراير 2021

✚✦✚✦✚ مجموعة كتير من ترانيم المرنمة الجميلة غادة جورج ✚✦✚✦✚

 

1

المرنمة غادة جورج

مجموعة ترانيم للمرنمة غادة جورج




الترانيم

ابنك انا

اتبنانى

إسمع صراخى يا سيدى

انا شاعر بيك

أنا مسبى فيك

بتتصرف

بنادى كتير عليك

كان طبيعى

لما تلقى فى عينى دمعة

لما يأسى بيحاوطنى

لو حزننا

لو حسيت بالضيق

لو لم يحبنى المسيح

ليه حاسس إنك ظالمنى

ماضيا كان

ملك الملوك

من أجل صراخ عبيدك

هنصلى

واقف على باب قلبى

يا سيدي كم كان قاسيا

يا مصر يابختك يا هناكى

https://www.mediafire.com/file/6k6k12wsf76xhn0

مجموعة 2 من ترانيم للمرنمة غادة جورج




الترانيم

اجمل خدام

اشتقنا ليك

انا مش هسيبك

أنا مشتاق

أنا مطمن انك جنبى

إنت عظيم صانع قوات

أيها الصامت تكلم

أيها الفخارى الاعظم

بعترف لك

بفضل نعمتك

بقالى كتير

تعبت وقلبى كلة جراح

تمثيلى بارع

تندة عليا وأسكتك

تهتم بالرعية

حبيتك انت يابا

طلبتك من عمق قلبى

قاللى الشيطان خطاياك

كان على الارض السلام

كل سنة وانا خدامك

كلنا مرضى وتعابي

لا يكون ظلام

لم ترى عين إله غيرك

لما الحمل بيتقل

لمسنى قوانى

مر بيا ولقانى

مش بالكلام

مين أحن منك

هو إحنا عشان ساكتين

https://www.mediafire.com/file/76n46f55qsmgu03

مجموعة 3 من ترانيم للمرنمة غادة جورج




الترانيم

القعدة معاك

الكلمة منك مش اوهام

اللى انا بعبده حى

اللى عنده أب زيك

المسيح قام من بين الاموات

إلهى حبيبى

أمى

أنا اتكالى عليك

حضن يسوع

ربنا عمره ماسابنى فى شدة

علمنى ازاى

فضفض واحكى

قولت عليك إن إنت ناسيني

مااحلى السجود امامك

ماتعولش الهم وماتخافش

مالناش فى الضيقة ديا

مديون بالغالى

مطمن بيك

مين أحن منك

هزم الموت

وحشتنى كنيستى

وفيما أظنه لا يستجيب

يارب اسمع صلاتي

https://www.mediafire.com/file/d73zdg77dpuu46u

مجموعة 4 من ترانيم للمرنمة غادة جورج




الترانيم

اسندنى فى ضعفى

افتح لى يارب بابك

الحاجة إلى واحد

أنا اناء اسود

أنا جايلك قلبى ذليل

أنا شاعر بيك

أنا مشتاق

أنا واقف على بابك

انتى ملاك ورجع لسماه

انظروا يديه

ربنا عمره ماسابنى في شدة

عايز منك هدية

فى حضن العيلة

فى قلبى كلام

كلك مشتهيات

كنت جاى احكى

لماذا جئت ياصاحب

يارب إسمع صلاتى

يارب اعمل من أجل اسمك

ياكنيسة افرحى جاى المسيح

ياللى حبيتنى

يستاهل

https://www.mediafire.com/file/s6phbyk6kgxo22i

مجموعة 5 من ترانيم للمرنمة غادة جورج




الترانيم

أدى سنة من السنين

الساكن في ستر الله

أنا محتاج لمسة روحك

إنى لرافع عيناى إلى السماء

أهى عدت سنة

بارك بلادى

بتسندنى

بعدنا كتير

بعين متحننة

تلاتة ايام

ثقلت حمولى

جايين نشتكى لك من قساوتنا

حبيبى ايا من لاجلى جرحت

حبيبى ياللى لقيتنى

خبأت كلامك فى قلبى

دى ايديك محوطانى

ذنوبى حمول

رجايا فيك

سألوذ بحضنك

شابب على طراطيف عنوانى

شايف شوك

شيل الهموم

صورتى عندك

https://www.mediafire.com/file/lzfcdfjae5g8ik1

مجموعة 6 من ترانيم للمرنمة غادة جورج




الترانيم

إسمع صراخى يا سيدى

الرب قريب لمن يدعوه

ان انسى حبك يا صهيون

انا شاعر بيك

أنا ماسواش من غيرك حاجة

أنا مطمن وانت جنبى

بعترفلك

بقالى كتير

خلاص يا دنيا كفاية

دايما اللى بنحسة شر

ربنا عمرة ما سابنى فى شدة

زى النسر

سود يا يسوع فى حياتى

شجرة تين

طريق يسوع فية الخلاص

كلها شكليات

مديح برامون الميلاد أنا أول كلامى

واحبيبى

يا اهل السامرة واليهود

يا سيدى كم كان قاسيا

يا نفوس حزينة

يا يسوع مركبتى تعبانة

ياللى بديت الرحلة معايا

https://www.mediafire.com/file/1v5ktf94o7h6ejb

1


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق