الجمعة، 28 ديسمبر 2018

▄●✚●▄ اجمل ترانيم من تراث الكنيسة بصوت كلام من المرنم مايكل والمرنم فادى ▄●✚●▄



y
المرنم مايكل وفادى
اجمل ترانيم من تراث الكنيسة



الترانيم
اركض اليك
اغلق الباب
الرب لي راعي
المؤمن الامين
 الهي الهي
 امسك يارب ايدي
 انا جاي ومسنود علي وعدك
 بالاحضان الابوية
 بقي انا استاهل
 حررني  يسوع
دايما بتخبيني
 دوبي دوبي فينا
دوسي يا نفسي بعز
 زي العصفور
 سامحنا يا فادينا
 سنين طويلة مضت
 سود يا يسوع في حياتي
علمني انتظرك يارب
 عمري مادقت سعادة
 في ظل حبيبي اشتهيت الجلوس
 قلبه حنين
 قلبي الخفاق
 كيف انسي
 لا تخف لا اني انا معك
 ما بتنساش
 مجد مريم يتعظم
 من الاعماق ياربي
 من كل الامم
 مين احن منك
 نوري نوري يا كنيسة المسيح
 هذه  تقواك
يا سائح للقاء يسوع
 يا مريم البكر
 يسوع بيدور عليا
لحن ارحمنا
لحن افرحي يا مريم
مديح العليقة
مديح يا م ر ي م
y

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق