الأحد، 4 مارس 2018

★★★ سلسلة شرائط اطفال مزاميرو لفريق التسبيح ★★★


8

فريق التسبيح

سلسلة مزاميرو


/  مزاميرو   /
الترانيم
ابارك الرب
احلى اسم اسمك
اسبح الرب فى حياتى
انا اعترفنا بخطايانا
انا بحب الرب يسوع
انا جاى اسبح
انا فرحان يسوع فى قلبى
انا ميم انا ميم سين
اهتفوا صفقوا
بحب يسوع لانة بيحمينى
ربى يسوع بيحبنى
زى الورد اللى بتسبحك
عندى حكاية
كتابنا المقدس
هاتكلم عن صفات يسوع الحلوة
هافضل اسبح ربى يسوع

/  مزاميرو 2  / 
الترانيم
احمدك بين الشعوب
استطيع كل شئ
المجد فى الاعالى
انا باشكرك ياربى
انا سنى صغير
بحب ياربى بلدى
ربى بيحب الاطفال
عايز اسبح ربى يسوع
فى عيد ميلادك
كل الاشياء
كل يوم طول اليوم
لو كنت فراشة
مهما حاول ابليس
نفسى يارب اقرب منك
نوح كان بيسمع
نونو انا متشال فى عيونة

/  مزاميرو 3  / 
الترانيم
احمدك يارب
احنا تلاميذ يسوع
اشكرك يا يسوع
الرب راعى فلا يعوزنى شئ
انا اكتر واحد
انا باسبح ربى يسوع
انا عندى ربى
انا لسة صغير
باركى يا نفسى الرب
تعليق
تعليق 2
تعليق 3
تعليق 4
تعليق 5
تعليق 6
تعليق 7
تعليق 8
تعليق 9
تعليق 10
تعليق 11
تعليق 12
تعليق 13
شوفوا ربنا
كانت مرة
مقدمة
هللويا بافرح
يا ابويا ياللى فى السماء
يا بابا احكى لى حكاية

 /  مزاميرو 4  /
الترانيم
انا كنت حمار
تعليق 1
تعليق 2
تعليق 3
تعليق 4
تعليق 5
تعليق 6
تعليق 7
تعليق 8
تعليق 9
تعليق 10
خمس تالاف راجل وستات
قصة من زمان قديم
كانت فى تسع رجالة
كان فى راجل
كانت حوالى الساعة 6
لما كان يسوع صغير
مرة واحد اعمى
مقدمة
يا يسوع زي عادتة

8

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق