الأربعاء، 4 أكتوبر 2017

₪♥‡♥₪ حصريا وجديد على المدونة ترانيم كتير مجمعة للمرنم سيلا مقار ₪♥‡♥₪


المرنم سيلا مقار
مجموعة  1 ترانيم المرنم سيلا مقار


الترانيم
استيقظى
افتح يارب عيون شعبك
الرب هو اللة
الشهد يقطر
اللة بيدعمنى
اللى صنعنى هو
المجد لك
المجد والغنى والعظمة
سديت الشبابيك
مسيحى خلى
ملك الملوك
ملناش غيرك
هاتوا لة التيجان

مجموعة  2 ترانيم المرنم سيلا مقار


الترانيم
انا عارف انى غالى عليك
انا عايز ادخل للعمق
انا ليا مكان فى الابدية
انا مطمن انا مش اخاف
شابب علي طراطيف عنواني
شق السما وأنزل ألينا
شكرا للة
عايز اقولك كتر خيرك
لما تلقى فى عينى دمعة
لو تتوة المركبة
مالم ترى عين
مجدا لاسمك يا عجيب
واقع تانى
وحدة هو اللى يطمن

مجموعة  3 ترانيم المرنم سيلا مقار


الترانيم
فوق الرياسات
فوق كل عالى
فى حزن شديد
فين المعنى
قلبى اسير
كسرت سهام العدو
كللت السنة بجودك
لحن الآلحان
وقت لما تكون صعابي
ومين يدوق الحب
ومين يدوق
يا ألهي نادي قلبي
يا سبب وجودى
يا كل مشاكل الدنيا امشى
يارب اسمع صلاتى
يستاهل شعبة يرنم لة

مجموعة  4 ترانيم المرنم سيلا مقار


الترانيم
ابدا مش هيكون الغد
آة آة عايزينك
أتبناني رضي بيه
احفظ بلادنا يارب
ان لم يبن الرب البيت
انا حى بيك
انا مشتاق
انا مكمن وانا وياة
انا مطمن
انا مقدرش
انا هاملا الكون
انت صالح للكل

مجموعة  5 ترانيم المرنم سيلا مقار


الترانيم
تعود وتدى جمال
تمر السنين
تنادى الاغانى
دايب قلبى دايب
ربي راعيَّ وسلامي - هاقول أن انت قُلت
رفيق الليل
زيدوا المسيح
سالوذ بحضنك
عايزينك تيجى بلدنا
عصفورك غرد فى الغابة
عنوان سكنى
غنى
فاض على الارض السلام
يوم ميلادك يا يسوع – لايف

مجموعة  6 ترانيم المرنم سيلا مقار


الترانيم
أأمر بالبركة
ابدا مش راح تقوى عليكى
اهو قرب يجى
باختارك تكون الاول
بارك بلادى
بتحلى المرارة
بفضل نعمتك
يسوع الهى بيقدر
يسوع انت اغلى ما فى حياتى
يسوع انت اغلى مافى الوجود
يسوع هو الحل
يوم ميلادك يا يسوع


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق