السبت، 2 سبتمبر 2017

✲✲✲ مجموعة ترانيم فريق المس ايدينا ✲✲✲ كتير كتيييييير


W

مجموعة ترانيم فريق المس ايدينا

Elmes Edena Band مجموعة ترانيم – 1

الترانيم
١٢ الا دقيقة
٨٠ مليون حكاية
إبتدينا
إتربيت فى بيتها
بنندة عليك
جماله بارع
حبك مركبة
حبيبة اى حد
حبيبين
فرحان جدا
فى وشوش
كان بيحب البلد دى
كان نفسنا
كبير العيلة عن البابا شنودة
كل الكلام
كل اللى بيحصل دلوقتى
كنت جاى احكى

Elmes Edena Band مجموعة ترانيم – 2

الترانيم
اسلامية اسلامية
الحلم بيكبر
الطريق
العدرا ليه ظهرت لنا
العيد ده عشانه
خالد خلود النيل
خايف اسيبك
خلصت السنة
خمس خبزات
دوبى دوبى
ساعات بضحك
صلاة ابونا داود
صلى علشانى
طبيعة الايام
طلبتك
طوبى للرحماء
عشان خاطرى
علبة خشب
مسافر
مستشفى المجانيين
مستغربة
مش هانبطل يوم
مش وقت هزار
مصر بحبها

Elmes Edena Band مجموعة ترانيم – 3

الترانيم
ارضى افرحى
اللى بينى وبين بلادى
الناس المنسيين
النهايات الحلوة
ام الدنيا
انا ببعدك
انا كنت فاكر
انا ملكك انت
صفحة بيضا
عن تجربة
كى نين
لحن ثوك تى تى جوم
لسان غشاش
لك القوة والمجد
لما اكون تعبان
لوحدى
نورى يا كنيسة المسيح
هاستمر فى حبى ليك
هاعيش وياك على طول
وهنحكى عن يسوع
يا صحاب الحنان

Elmes Edena Band مجموعة ترانيم – 4

الترانيم
احنا قدها
انا هبدأ
اهلا بالموت
اوقات كتير
اول يوم
بخسر كرامتى
بكرة هاتتدبر
حكاية
شوفى حلى
مديح القديس الارشيدياكون حبيب جرجس
مصر جديدة
معرفش لية
ملايكة
من بلكونة الدور العاشر
مهما حصلى
ميكروفونات
ميلاد يسوع

Elmes Edena Band مجموعة ترانيم – 5

الترانيم
انا مش هخاف
بأعلى صوت هنصلى ليك
حدوتة قديمة
حكاية فى حياتى
سيب ضحكتة
شعبا قويا - اغنية جديدة جدا ثورة 30 يونيو
شكرا يارب
صعب اوى
لحن ارحمنا
لو زعلان من الناس والدنيا
م الاول
محتاج حياة
مديح باكر للقديسين نسجد لاسم الثالوث
مرة واحد كان حنين
مزمور رفضوني
مصر حبى الاولانى
من ناحيتى
وحشتنا

W

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق