الخميس، 28 يناير 2016

¯✿⊱╮´¯✿⊱╮´ ألبومات ترانيم المرنم الجميل مجدى عيد ¯✿⊱╮´¯✿⊱╮´


+
المرنم مجدى عيد
شريط ( احتاج تعزيتك سيدى )
الترانيم
احلى ما فى حياتى
انت اللحن
تختفى الاحزان
تستاهل اغنيلك
لما الرب يسوع ادانا
لولا النعمه

شريط ( احتاج شفاء )
الترانيم
اجهل ما سوف ياتى
السنين بتمر تجرى
انا عايزك انت
بارفع اسم الهى
ماابهاك
ماتعولش الهم

شريط ( ارنم لك )
الترانيم
انت قائدنا يسوع
ايديك محوطانى
بالاحضان الابويه
تعالوا تعالوا ياتعابى
جاى وبسلم قلبى
حبيبى ايا من اجلى
راجعين للمدينة
عايز اقضى حياتى بقربك
كتر اغانيك
كل الماضى بيشهد ليك
مستحق كل المجد يا يسوع
يا روينى يا يسوع بحنانك

شريط ( افرحنا بيك )
الترانيم
افرحنا بيك
بنخاف لية
ترنيم ترنيم ترنيم
جراح حبيبى
ربى يسوع الغالى
عايز اقضى حياتى بقربك
غنوا معايا
قالى الشيطان
وهاعيشلك

شريط ( اقبل صلاتى )
الترانيم
اتبنانى
اخطيت وراجع تانى ليك
ازاى اسيب ايدك
افتح يارب عيون شعبك
الهى ملكك ابدى
أنا اناء اسود
انا بطلب مجدك
انا طالب حضورك
شبعى فيك
شعبك يعلن بيك إيمانه
فرحان بيك وانا ماشى معاك
لولا موت الصلب يافادى
ما اقدرش اعيش من غيرك

شريط ( الرب قريب )
الترانيم
المؤمن الامين - مع رانيا مجدى
انت قائدنا يسوع البار
جمالة بارع
ربى يسوع الغالى
سود يا يسوع
عابرين
فى وقت ضعفى

شريط ( انت حمايتى )
الترانيم
افتكرك كل خير
ان انسى من امى
حررنى يسوع
لما اكون تعبان
لولا موت الصلب
لينا حق نقوم
نهتف لسيدنا

شريط ( انت راحتى )
الترانيم
احفظنى فى رضاك
جراح حبيبى
حبيبى يا يسوعي
مايحسن فى عينيك
مش ممكن يرتاح قلبك
مين غيرك بيحن
ياروينى
ياللى امامك حياتى

شريط ( تنور لى طريقى )
الترانيم
اتى اليك يا يسوعى
احفظنى فى رضاك
الهى الهى كن قائدى
امسك ايديا
انت الرب الراعى
انى لرافع
ايها الفخارى الاعظم
بجلدتك شفيت
سديت الشبابيك
لاسمك يا فادينا
نشكر كل حين
ومين يدوق الحب

شريط ( ما اعظمك )
الترانيم
احفظ بلادنا يارب
انا ساكن فى حصون الصخر
ايديك محوطانى
حبيبى يا يسوع
حى هو الرب
ما اعظمك
يا نبع صافى
يلا نحيى يسوع
يلى مت بدالى

شريط ( نفرح بيسوع )
الترانيم
اشدو لك
اللة محبة
المجد لك يا محب البشر
المركب اهى جت
بتحس بىّ
جاى بذبيحة
خلينى قرب الصليب
دوسى يانفسى بعز
علمنى انتظرك
لما دعانى ربى
يا ابو المجد النورانى
يسوع بحبة وحنانة

+

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق