الثلاثاء، 28 أبريل 2015

ترانيم Copty_01



+
ترانيم Copty_01


الترانيم
ادعو الاله
ادعو الاله (2)
الدموع المرة سالت
العمر يمضي ويزول
الكل يمضي ويزول
الله الذي لنا
اللي بيعزيني
المحبة تتأنى
الناس بيلومونا
الى اين اذهب يا سيدي
امسك يا رب ايدي
ان هاج البحر
انا ساعة لما بحس بضيق
انا عايزك انت
انا ماشي ونورك قدامي
انت تهتم بي
اني لرافع عيناي الى السماء
ايها الفخاري الاعظم
بالاحضان الابويه
بمراحم الرب اغني
بين يديك راحتي
تحت جناح الرب
ترانيم متنوعه
تعال اليه
جراح حبيبي
جيت اعترفلك
حبك يا مريم
دايما بتخبيني
دم يسوع
دورت كتير عليك
راجع لك انا تاني
راجع لك يا رب تاني
ربنا ربنا جه علشانا ربنا
سبع مرات كل يوم
غالي عليك ربي انا
فضايل
في وقت الشدة
في وقت ضعفي
في وقت ضعفي2
في يوم مريت عليا
قاللي الشيطان
كذبوا
كم يحلو لي
كنيستي القبطية
لما جبلني ربي
لولا النعمة
لي اشتهاء للانطلاق
ما احلى ان تجتمع معا
ما تعوقوني يا حبايب
ماعندي شيء اقدملك
مر بيا وناداني
من غير حدود حبيتني
من غيرك يا خالقي
من لي سواك
مين احن منك
مين احن منك (2)
مين غيرك انت يا سيدي
وا حبيبي
ولسه واقف
يا خاطي اعرف طريقك
يا عيون الرب السهرانه
+

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق