السبت، 10 مايو 2014

ألبومات مميزة جدا وكل جديد للفريق الجميل ♥♥♥♥♥ (( بداية جديدة )) ♥♥♥♥♥



+
فريق بداية جديدة

شريط  ( اللة بيتكلم ليا وليك )

الترانيم
اللة بيتكلم ليا وليك
ترنيمة جديدة تفرح
ضاقت على الكروب
احسانك فوق الاوصاف
عيش امين
انت وحدك تستطيع
اقبلنى يارب الرحمة
اخلقنى من جديد
مديون ياربى لنعمتك
انا متبارك باخواتى
انا عارف انك هنا جنبى

شريط ( رجل الايمان )
 ابونا سمعان الاخميمى تلميذ الانبا توماس السائح

الترانيم
بحبك يا مريم
حبيبتنا كلنا
راهب وواهب
مديح
معجزات
يا ابونا سمعان
يا ماما يا عدراء

ترانيم من احتفال فريق بداية جديدة

الترانيم
اتعب كتير
اجيوس – قدوس
اقدر اقولة يا ابويا
اللة بيتكلم
اللة بيدعمنى
انا ليا دور
انت وحدك تستطيع
فض فى قلبى
لما قابلت يسوع
لية
من انا
وبفرض
ياللى بديت الرحلة معايا

شريط ( مع ان )

الترانيم
ارفع عينيك لفوق
افتح بصيرتى الهى
اللة بيدعمنى
انا اية حصل لى
أنا لي دور
بابك المفتوح
باركنا فى الخدمة
بنتولد وجوه منا فراغ
مع ان
وبفرض انها ايام صعبة
+

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق