الاثنين، 3 مارس 2014

فريق ♣♣♣ قيثارة السمائيين ♣♣♣ وألبوماتة الجميلة تعالوا نسمع ونرنم مع الفريق

+
فريق قيثارة السمائيين
 
شريط ( الحمامة الودعة )
 
الترانيم
ادى سنة من السنين
اعروس الفادى القبطية
العدراء دى غالية عليا
انا مطمن وانا وياة
اوعى تفكر انى نسيتك
اوعى تكون مشغول
تعالوا تعالوا يا تعابة
رشوا الورد يت صابيا
عبد ومرزول وسط عبيدك
مر بيا ولاقانى
نظرت عينيك
وحمامة طايرة
يا سيدى كم كان قاسيا
 
شريط ( اتنين سواح )
 
الترانيم
فتحوا الملكوت دول من بدرى
فى جيش البتولين
لحن قبطى ومديح للابونا عبد المسيح المناهرى
من قبل ما يتكلموا
ها حكيلكم حكاية
هربان انا من مجد العالم
يا زهرة حلوة
يا قديس يا مناهرى يا حبيب المسيح
+

هناك 6 تعليقات:

  1. الردود
    1. نعمة وسلام
      شكرا لتعليقك ومتابعتك للمدونة
      مرورك الاجمل
      ربنا يباركك

      حذف
  2. بس ياريت باقي البومات المرنم فرج عزيز مع فريق قيثاره السمائيين زي البوم

    الفارس الشجاع قصه مارجرجس ع الربابه
    بطل الابطال ياروماني
    الحمامه الوديعه ٢
    وارجو ردا شكرا

    ردحذف
    الردود
    1. نعمة وسلام
      نورت المدونة
      انشاء المسيح هنزل كتير من الالبومات للمرنم الجميل فرج عزيز ببركة صلواتكم
      وشكرا لوجودك

      حذف
    2. حضرتك انا صديق للمرنم فرج عزيز وبتواصل معاه لو عندك اي شرايط حتي كاسيت انا ممكن اطبع عليه في الاستديو وده رقم الواتس بتاعي 01202878327

      حذف
    3. سلام ونعمة اخويا الغالى
      اهلا بيك فى المدونة منورة بيك
      انا معنديش البومات لللاستاذ فرج عزيز غير اللى على النت
      اتمنى ان اى حد يشاركنى بالبوماتة او اى البومات قديمة هاخد بركة كبيرة
      وشكرا لحضرتك على المساعدة
      ربنا يباركك ويملئ حياتك نعمة

      حذف