الخميس، 30 يناير 2014

موسوعة ألبومات المرنم ♣♣♣ هانى نبيل ♣♣♣



+
المرنم هانى نبيل
شريط ( ادينى ارادة )
الترانيم
احسبوة كل فرح
اديتنى ارادة
امانتك
رافع عينى
شكرا
فى خيم
فى رحلتي
كل المنى
كيف اعبر
محوت ذنبى

شريط ( انت الهى )
الترانيم
احلى مكان
الابن المحبوب
انت الهى
بيشفى عذاب الحزن
ديوني كتير
عنوان سكنى
فى اسم الرب
فى كل ساعة
فيك اتحدى
لو يعوفوك
وحدك ليك السجود
يا سبب فرحتنا

شريط ( انت تقدر )
الترانيم
انا فى سلام
انا هاملا الكون
انت تقدر
باشكرك على نعمتك
ساظل العمر
شخصك عظيم
عمر ما حد اتكل عليك
فى حضورك
مش عايل الهم وانا معاك
يا يسوع محتاجلك

شريط ( بيطمنى كلامك ) 
الترانيم
اقدر ما فعلت لاجلي
انا مش هافشل
انت حمايه في زمان الضيق
بنلاقيك وسط المصاعب
بيطمني كلامك
تمسك ايدي اعدي صعاب
سعادة بتملى قلبى
كما علت سمائك
مهما ادور
مين يدي البصيره غيرك

شريط ( حبيتنا )
الترانيم
ايدك محوطانى
حبتنا
دة كلة من خيرك
ربى الهى الحى
فرحى فرح عالطول بيسوع
كعروسا نحو الحبيب
كلنا شعبك
هو دة اللى بيشجعنى
ياللى ليك عيون الكل مرفوعة

شريط ( شبعى فيك )
الترانيم
انت لي يا سيدى
دى خطة حياتى
شبعى فيك
عايش هنا باستناك
قلت عينى حتبقى عليك
ما يتحسبش من عمرنا
مالى قلبى بالافراح
من غيرك انت يا سيدى
وقفت قدام الصليب
ياللى اديتنى نور و حياة
+

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق