الجمعة، 9 أغسطس 2013

موسوعة ألبومات المرنم ♥♥♥♥♥ || ناجح ابراهيم || ♥♥♥♥♥



+
المرنم ناجح ابراهيم
شريط ( اقرب من نفسى لى )
الترانيم
ابليس واخدك وشدك
اقرب من نفسى لى
الرب قد ملك
انا مش هرجع
جة وحررنى
ساكن فوق عرش قلبى
سامحنى
فيك بالقى الحنان
مين غيرك انت حبيبى
وقت بكايا
ياللى بتشفى
يسوع يا احلى كلمة

شريط ( بمراحم الرب اغنى )
الترانيم
اسست السموات
انا فرحان
انت الراعي لينا
انت اله المستحيلات
بمراحم الرب اغني
ربي سبيت قلبي
طير السما
عندما تتوه سفينتي
ما كان يخطر ببالي
من اكون من
هانسى الماضي
وسط الالام
يوم الكنيسه من زمان

شريط ( ثمرة وطرح )
الترانيم
الة نعمة
القلب الطيب حبيتة
انا مستنيك تسود
بيسوع بديت عمرى
حضورك مليان سلام
دوبى قلبى
قولى لامتى
للخير
لو وقعت
مش راح اسيبك يوم
من حقى
يا مبدع الكون
يسوع حى

شريط ( رويت ورق دبلان )
الترانيم
ابليس الماكر
اغنى فى المراعى
انا مش خايف
باصرخ من قلبى
دمك يداوى جراح
سلام
عطرك فاح
فين المعنى فى حياتى
قوم نزل عودك
من البطن صورنى
نظره عنيك
نهتف باسمك

شريط ( علمت قلبى يرنم )
الترانيم
انا مين اتحب
انت ابنى
بخطيتى
حولت الظلمه
سبانى بحبه سبيا عميق
عطشت نفسى ليك
عندك شبعى وسرورى
فارد زى النسر جناحى
كل يوم
يا ما سنين
يسـوع

شريط ( فيض الانهار )
الترانيم
ادى ايدى
الناس شايفاها
اناواثق
تسبحنا هيعلى
سلامك
فى الماضى
لاتشمتى بى
ماشى فى الدنيا
هو معايا
يااعظم العظماء

شريط ( ها حبيبى )
الترانيم
افراح القلب
الرب يخطو بالجلال
امتى تجيني يا فاديا
انت اللى محتاج لى
انت حبيب قلبى
انت شفائنا اللي بيحيينا
جيتلك والدمع فى عنياى
حبيبى ابيض واحمر
حبيبى سبانى
شوق القلب ارى الحبيب
للسما ماضى
مهما تحاول تغيرنى
يا روح الله

شريط ( هافرح بلقاك )
الترانيم
ازاى اتخلى عنك
اللى فدانى
انا اتى
انا الخاطى
بتتراءف علينا
حبى ليك
رافعين عيننا
رفعت عيني
ما احلى ساعات
من قبل العالم مختارين
هللويا
+

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق