السبت، 2 مارس 2013

ترانيم الصوت الرائع القس ++ اندروا فليب ++ بكنيسة مارجرجس باسيوط

+
القس اندروا فليب
مجموعة ترانيم لايف للقس اندروا فليب
الترانيم
  ابانا الذى فى السموات
ابكة كيفما تشاء
اخرستوس انيستى
اذ دخلت قدسك
اسمعوا يا شعب المسيح
أعروس الفادي
الرب راعي
العذراء م ر ي م
أمجد الآيات
إن كانت حولى تجارب و آلالام
آيا نفسى افرحى و اتعزى
بالدموع يا رب كلمتك
بظهورك يظهر صبح جميل
تأملوا الإله رب البرية
تعالوا تعالوا يا تعابى
حبك يا مريم
ربي انا ليك
سأعيش أذكر فضلك
غالبين غالبين
في كنيستك بالزيتون
قلبى اشتهى يا ربى
قلبي بيفرح
كنت مديون العلي
كنيستي ارجو لكي
لا تخف
لحن إك إسماروؤوت
لوحيد
مثل عظيم رحمتك
محلاكي يامريم
من يوم ما قابلت حبيبى يسوع
ها آتي سريعا
هلليلويا يا فرحنا يا هنانا
يا إلهي لا رجاء لى سواك
يا ام الله يا حنونة
يا راعي نفسي
يا ربنا أنت حياة العالم
يا ربنا يسوع ليس لنا سواك
يا قبطية ياعيشه فيه
يا مريم البكر

مجموعة ترانيم للقس اندروا فليب بالموسيقى
 بكنيسة مارجرجس باسيوط
الترانيم
احبك ربي يسوع
أدنو إليك أرتاح
أمكث معي
اني أحب الرب
صممت اذناى
في حزن شديد
كنيستى ارجو لكى
كنيستي القبطية
م ر ي م اسمك غالي
من أنا لأصير
نسجد لاسم الثالوث
نفسي بتغنيلك
يا راعي نفسي
ياللى بديت الرحلة معايا

ترانيم القس اندروا فليب
الترانيم
أحبك يا معنى وجودى
إلجأ إليه
الصليب بيرفرف
المجد لك ايها المسيح
أيتها العذراء الطاهرة
ربى إنى لك أكرس ذاتى
سنين طويلة مضت
كل أما أحس
كم أود أن أشيد بيسوع
لما أكون تعبان
ما احلى السجود
ماتخفش
يا الله ابانا
يا أم النور يا فخر الأمة
+

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق