السبت، 18 أغسطس 2012

مجموعة من الالبومات المختارة للشماس ++ بولس ملاك ++

+
الشماس بولس ملاك
شريط ( احفظنى ربى )
الترانيم
احفظنى فى رضاك
احلى حبيب بيعزينى
الرب لى راعى
انا عايزك انت
حبيبى فتى
حيث قادنى اسير
زى العصفور
سنين طويلة مضيت

شريط ( احفظنى فى رضاك )
الترانيم
ابانا كيرلس رجل الصلاة
احفظنى فى رضاك
افرحى يا نفسى وغنى
القلب المحتاج لحنان
الى اين اذهب يا سيدى
امكث معى يا سيدى
ان اونسى من ام حنون
انا عايزك انت
توبنى ربى فاتوب
علشان اية
فى سبيل حبك يا يسوع
قلبى فى اشتياق
لحن السلام لكى يا مريم
يا ربنا يسوع
يا من اعطيتى
يا ناس تعالوا
يارب قد احزنتك
يسوع انت تعلم

شريط ( احلى حبيب )
الترانيم
احفظنى فى رضاك
احلى حبيب
اغنى لربى
افرحى يا نفسى وغنى
الرب لى راعى
انا الكنيسة
انا عايزك انت
بقى انا استاهل انك
حبيبى فتى
حيث قادنى اسير
مرة تهت بعيدا
من الاعماق ياربى

شريط ( ادعوك ابا )
الترانيم
احفظنى فى رضاك
احلى حبيب
ادعوك ربى
اسرار كنيستنا
الاجراس رنت رنت
الرب لى راعى
امين تناهتى
انا الراعى الصالح
انا خاطئ
انت الهى
انجيل المسيح
بعد سجودى
جيتلك
فى سبيل حبك يا يسوع
قلبى بيفرح لما بيسمع صوت فادينا
كنت فى نعمة فى بيت ابى
مين انا مين ( بقى انا استاهل انك )
نور عينى
هز النخلة يا عريان
يوم ميلادك يا يسوع

شريط ( ارعانى )
الترانيم
ان قلبى ليس يهوى
زدنى اقترابا منك
سيدى فادي حياتى
كيف تعيش مرتاح البال
لى اشتهاء ان اراك
ما اعجب انغام العلى
مجدو القدوس
يا راعى الخراف يا عظيم
يا يسوع انت معنا

شريط ( الصوم العظيم )
الترانيم
لا تذكر اثامنا الاولى
لحن ( طوبى للمساكين )
لحن قبطى
لحن ( لانك لا تشاء )
لحن ( يسوع المسيح صام عنا )

شريط ( الصوم والصلاة )
الترانيم
السامرية
الصوم والصلاة
انا اعرف انك صالح
انثوتى تى شورى
شارى افنوتى
لانك لا تشاء
مراحمك ياربى اسبحها
 
+

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق