الثلاثاء، 27 مارس 2012

الصوت اللى تشتاق معة للمسيح صوت المرنمة ++ فاديا بزى ++ وألبوماتها الروعة


+

المرنمة فاديا بزى

شريط ( اشتياق القلب )
الترانيم
اشتياق القلب
افراح القلب
ان اصابتنى التجارب
انت تدعو للوليمة
اوعى تكون مشغول
بعين ايمانى اراءك
لك مجدا
للرب رنموا
يا رايح للسماء اسمعنى


شريط ( حبى اليك )
الترانيم
احبك ربى يسوع
اوعى تفكر انى نسيتك
حبى اليك
حين ارى صليبك
فيك يا كل الامانى
كيف انسى
للواحد الرحمن
لما الرب يسوع ادانا
لو كنت من بين الجموع
نفسى اطلبى
هو ذا قد صار

http://www.mediafire.com/?03z7s6gk2zjtp6z

شريط ( حررنى يسوع )

الترانيم
ان تركى كل مالى
ان قلبى ليس يهوى
انى احب الرب
بدمك يسوع
تعال يا عمانوئيل
فى يوم على الصليب
كنت فى طين
كنت مغذب الضمير
هل جلست فى هدوء
يا يسوع هناك فى الصليب
http://www.mediafire.com/?6w5bzge8rc53gi7


شريط ( فى ايدك حمايتى )

الترانيم
جيتلك ربى
خدت قرارى
خلينى اعيش
دايما بنادى عليك
دى الابواب المفتوحة
مكسوفة من بعادى
يارب تعالى
يسوع ولا شئ يساوى

شريط ( قلبك ينبض حنانا )


الترانيم
احفظنى فى رضاك
اليك انى سائحا
انا لست اشبع من يسوع
اى حملا قد قبلت
ضمنى لصدرك
علمنى كيف اصلى
لو كان غيرك
لو لم يحبنى
من انا
يا من تخير موت الصليب
شريط ( للعالم جيت )

الترانيم
اللى اتولدو قبلنا
انت بتغفر
انتى اللى قلبى حبها
تختفى الاحزان
ثقتى فيك
فى ناس طلو
كسرت قيودى
شريط ( ليك يارب راجعين )
الترانيم
اتعذبت علشانى كتير
الهى انت وليس سواك
حبتنى وشلت صليبك
حبيبى امين
ذنبى عميق
رقة قلبك نحو الناس
لية فى كل لحظة مفيش امان
من ضيق مر و قاسى
ياللى حبك نوع تانى
يسوع الرب خلصنى

شريط ( مسيحى علشانى جيت )

الترانيم
انت عظيم يا اللة
بالاحضان الابوية
خللينى اقدر ابوتك
لما تلقى فى عينى دمعة
مسيحى علشانى جيت
مين غيرك
وهاعيشلك
شريط ( مع دقة المسمار )
الترانيم
القلب فقلبك معبدة
الهى الهى
اليك يارب بارنم
انا جاى ومسنود
انا مستنيك
انت الراعى لينا
جيت لك وانا مديون
عمرى ما دقت سعادة
قدنى فانت قائدى
لماذا نحن فقراء
يا سيدى ها ثقتى
ياما هربت نفسى

شريط ( يا جراح المسيح )
الترانيم
اغنى فى وسط الالام
انظر للى عملتة علشانك
حين ارى صليب
قوة حضورك
مبدع الكون
نفسى اقربى
يا ربنا القدوس
يا محبا مات عن كل البشر
يا من بحضورك نفسى تطيب
يا من تخير موت الصليب

شريط ( يسوع بالحب اكبر )

الترانيم
الحب اللى عمرة ما يشمت
انا ساكن فبلاد الهجرة
حبك انت
لا استحق ان تعلن لى حبك
مطلوب منى اقولها
نفسى اعيش
يسوع بحبك
يسوع فاديا مخلص العالم
 

ترنيمة
( فى غمضت عين )

فيديو ترنيمة ( هاصلاتى )
+


 

 
 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق