الاثنين، 30 يناير 2012

المرنم صموئيل لطيف


+
المرنم صموئيل لطيف


الترانيم
 ( ربى حبك ليا )
( زى العصفورة )
( قلبى انت خايف لية )
( هافضل اسبح )
الترانيم السابقة من - شريط ( صاصا والعصافير )


الترانيم
 ( اشواق للبركة )
( اغسلنى ربى )
( الابواب مفتوحة )
( انا اناء اسود )
( انا خاطئ )
( انا عايزك يا بنى )
( انت ربى عارف ذنبى )
( ايوة بحبة واقولها بفخر )
( تسبيح للرب )
( خلينى اقدر ابوتك )
( غالى عليك )
( غنوا معايا يا شعب الرب )
الترانيم السابقة - ترانيم صموئيل لطيف



الترانيم
 ( الابواب مفتوحة )
( الكلمة منك مش اوهام )
( انا عايزك يابنى تكلمنى )
( انتظرى الرب يا نفسى )
( بدخل عرش النعمة )
( بفضل نعمتك )
( تسبيح للرب يعلى )
( دى ايديك محوطانى )
( صادق ياربى فى مواعيدك )
( قد فدانى بالصليب )
( قد مات بالصليب )
الترانيم السابقة - ترانيم صموئيل لطيف 1


الترانيم
 ( اختبارات المؤمنين )
( الهنا عظيم )
( انا راجع ليك )
( اوعى تأجل )
( بين يديك راحتى )
( تعالوا تعالوا يا تعابى )
( لما تيجى يا الهنا )
( مع يسوع )
( يا سبب وجودى )
( ياللى بديت الرحلة معايا )
( ياللى حولت المرارة )
الترانيم السابقة - ترانيم صموئيل لطيف 2


الترانيم
 ( اشواق للبركة )
( كل السنين ما تفوت ياربى )
( مافرقنيش ابدا ابدا )
( واطرح اكاليلى )
( ياللى بديت الرحلة معايا )
( ياللى حولت المرارة )
الترانيم السابقة - ترانيم صموئيل لطيف 3


الترانيم
 ( ما احلى السجود )
( مافرقنيش ابدا ابدا )
( مسيحى للارض جيت )
( هل جلست فى هدوء )
( يا سبب وجودى )
( يا عجيبا فى محبتك )
( يا كفايتى انت وحماية )
( ياللى بديت الرحلة معايا )
( ياللى حولت المرارة )
( ياللى مت بدالى )
الترانيم السابقة - ترانيم صموئيل لطيف 4


الترانيم
 ( انا جايلك قلبى ذليل )
( انت هدف اهداف العمر )
( فرح فى فرح )
( قلبى اسير )
( محتاجين لك )
( مستنيك )
( ياروينى يا يسوع بحنانك )
( ياللى حولت المرارة )
( ياللى مت بدالى )
( يسوع انت تعلم )
الترانيم السابقة - ترانيم صموئيل لطيف 5

+

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق