السبت، 2 مارس 2013

█ █ █ منوعات ترانيم بصوت المرنم الجميل سامح عبيد █ █ █

%

المرنم سامح عبيد 

مجموعة ترانيم المرنم سامح عبيد 1

الترانيم
بنت الملك ( مش ببكى )
ابنك الشقة
ابنك انا
ابنك محتاج اليك
انا بكرة ميخوفنيش
انا فى انتظارك
انا مؤمن بيك
بتحبنى
سنين طويلة مضت

مجموعة ترانيم المرنم سامح عبيد 2

الترانيم
علمنى يارب سر الحب
قلبى انا بدهولك
كن مستعد
مش باابكى عشان حزين
معاك بحس
من حبك للعالم جيت
ياريت سنين يرجعوا
ياللى امامك حياتى

مجموعة ترانيم المرنم سامح عبيد 3

الترانيم
السلام
بحب البلد دى
بسماح منك وايدك اللى ورا الاحداث
دايما شاكر
دايما واخد بالك منا
راجع وضايع منى الامل
سهران ليلك ولمين
شريعة الزوجة الواحدة
صليلة واطلب منة
لحد امتى هابقى لابس وش غير وشى
 
ترانيم فيديو
فيديو ترنيمة ( ابنك الشقى )

فيديو ترنيمة ( انا مؤمن بيك )

فيديو ترنيمة ( بنت الملك – مش ببكى )

فيديو ترنيمة ( ابنك انا )

فيديو ترنيمة ( ابنك محتاج اليك )

فيديو ترنيمة ( السلام )

فيديو ترنيمة ( انا بكرة ميخوفنيش )

فيديو ترنيمة ( بتحبنى )

فيديو ترنيمة ( بحب البلد دى )

فديو ترنيمة ( بسماح منك وايدك اللى ورا الاحداث )

فيديو ترنيمة ( دايما واخد بالك منا )

فيديو ترنيمة ( راجع وضايع منى الامل )

فيديو ترنيمة ( شريعة الزوجة الواحدة )

فيديو ترنيمة ( صليلة واطلب منة )

فيديو ترنيمة ( علمنى يارب سر الحب )

فيديو ترنيمة ( كن مستعد )

فيديو ترنيمة ( لحد امتى هابقى لابس وش غير وشى )

فيديو ترنيمة ( معاك بحس )

فيديو ترنيمة ( من حبك للعالم جيت )

فيديو ترنيمة ( ياريت سنينى يرجعوا )

فيديو ترنيمة ( ياللى امامك حياتى )

%

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق