السبت، 18 فبراير 2012

❂❂❂ مجموعة من ترانيم المرنم هانى فخرى ❂❂❂



T

المرنم هانى فخرى 

مجموعة من ترانيم المرنم هانى فخرى


الترانيم

الهنا عظيم

انا بطلب مجدك

انا هفرح بيك

انت تحطم القيود

بنحبك نسجد ليك

سألوذ بحضنك

سود يا يسوع فى حياتى

شكرا للة الذى يقودنا

قلبة حنين

لما نجى نقف قدامك يا يسوع

لولا النعمة

لولا موت الصلب

من انا لاصير من شعبك

نسجدوا امامك

نشيدى يعلو بالهتاف

هالليلويا الرب صالح + لا مثل لك

http://www.mediafire.com/?2gdd9on1sjvhioe


فترة ترانيم مع هانى فخرى يوم 16 مايو 2010

http://www.mediafire.com/?p7s8xdvazvbga1r


T


هناك تعليقان (2):

  1. أنا هاني فخري وأحب أعرف جبتوا منين الحاجات دي :)) مش متضايق بس متفاجيء .. عشان أنا ماباحبش يتقال عني مرنم والجو ده..

    شكرا ع أي حال بس رجاء بلاش "المرنم هاني فخري" بالبنط العريض ف أول الصفحة .. عشان بجد ماباحبش كده

    ردحذف
  2. سلام ونعمة اخويا الغالى شرفتنا بزيارتك للمدونة وحضرتك بركة كبيرة ومرنم جميل ونتشرف ان ترانيمك موجودة فى مكتبتى ربنا ياركك ويديك نعمة كمان وكمان وياريت متزعلش منى دة من حبى ليسوع والتسبيح واتمنى حضرتك ترنم تانى وتانى

    ردحذف