الخميس، 19 يناير 2012

∞✿∞ الترانيم احلى بصوت المرنم نادر ابن الاثيوبى والمرنمة مارى ∞✿∞


+
المرنم نادر ابن الاثيوبى
 و المرنمة مارى
شريط  ( امتحان )
الترانيم
اللى حررنى
امتحان
كلة يهون
كنت لضعف
لما تحس
لما قولت يارب اتوب
محتاج


شريط  ( عارف )
الترانيم
افتح طريق فى البحر
خلتنا نتمتع
رغم العيوب
عارف
كنا زمان
كنا عبيد
لما طلبناك



شريط ( قولوا للة )
الترانيم
انا مش خجلان
انا مش وحدانى
تعبنا كتير
حلول للة
خطر
فى حزن الايام
محتار انا اختار الطريق
مرة عاقل مرة مجنون








مختارات
الترانيم
اديهم يارب سلام
ارمى الهموم
اكتبينى فوق جبينك
اللى بنطلبة منك
الهنا
امنحنى يارب
تعال نحملها سوى
جينا مهدومين
ربى انت معينى
سنة من غير هنأ
كم من مرة
 لا لن اعطيك قلبى
لاقيت نفسى
لية يا قلبى
نشتكى لمين
يا عطشان هيا تعال


مختارات 2
الترانيم
ارحمنى يا اللة
افتح ايديك على الصليب
اقبلنا الى هنا
الدم لما سال
ان كان الموت لابد منة
ان لم اؤمن
انا مغسول بالدم
انت الهى
انقذنى من العبودية
دقوا الصليب على الايد
دمعة سالت على خدى
سبت العالم كلة
صعب علينا
عندما يمتلئ العالم بالشر
غريب الطمنى
لا تؤدبنى ياربى
لية بعيد عن مسيحك يا قلبى
ياللة لا تهلك
لا تتركنى
رغم امانى
عبيدة نجانا
عملونا باحتقار
فجاة من بعيد لبعيد
كان يامكان زمان ملاك
كان يوم كان
كل ما هنا فى قلبنا
مرغمين ام راغبين
من جو الالام
من زمان واهل زمان
من عبد المال نسى ربة
مهما بعدت عن هنا
مهما عشنا فى صراع
وصلت نفسى
ياللة اعنا
يبغضون فى هذا العالم



مختارات 4
الترانيم
ارحمنا
اقمنا يا حنان
الليل الهادى يذكرنى
ألمنا طالت افوهنا جاعت
ان كان شبابى
تسترسل احزانى
تكبر قلبك خدعك
جتنى ساعة من نهار
خايف لية يابنى
راضى
فاكر يا ابن يسوع
فين يام زمان
قالوا الحكمة
قلبا نقيا
قلبى زى سفينة
قلبى مليان
قوتا كانت فيا
كنت فى بيعة ابى
لا تخجلى يا نفسى

+






ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق